Novi vizualni identitet Varte

Novi vizualni identitet Varte

Diljem Europe, VARTA je predstavila novi logotip, novi slogan, novi izgled proizvoda i novi vizualni identitet marke.

 

S ovom kampanjom, Johnson Controls ulaže u budućnost: Na tržištu koje se proteklih godina stalno mijenjalo, robna marka VARTA predstavlja se suvremeno i inovativno. Slogan: Sve počinje s VARTA.om" izražava vodeću poziciju ove marke na tržištu starterskih akumulatora prije i sada - i upućuje na duboko povjerenje kupaca i poslovnih partnera.

Na temelju više od 125 godina iskustva, kao i mnogih dosadašnjih uspjeha, VARTA uživa veliko povjerenje, i kod dobavljača i kod krajnjih kupaca. Važno je također naglasiti kako je VARTA jedan od vodećih dobavljača za proizvođače autmobila. Sada se Vartini akumulatori mogu još bolje razlikovati i istaknuti, a PowerFrame logotip na njima jamči kupcima kupovinu najbolje kvalitete.

 

 

17. siječnja diljem Europe predstavljen je novi vizualni identitet, najvećom kampanjom ikad u povijesti tvrtke. Na taj način, Varta je dosegnula do više od pet milijuna korisnika u isto vrijeme.

Tvrtka CIAK, kao generalni distributer marke Varta za Hrvatsku i Bosnu i Hercegovinu, također je svojim klijentima predstavila novi logotip, novi slogan i novi izgled Varte. CIAK prati puls tržišta te osim vrhunske tehnologije i besprijekorne snage, nudi i izvanrednu podršku svojim klijentima.

Sve počinje s Vartom. 

 

Diljem Europe, VARTA je predstavila novi logotip, novi slogan, novi izgled proizvoda i novi vizualni identitet marke.

 

S ovom kampanjom, Johnson Controls ulaže u budućnost: Na tržištu koje se proteklih godina stalno mijenjalo, robna marka VARTA predstavlja se suvremeno i inovativno. Slogan: Sve počinje s VARTA.om" izražava vodeću poziciju ove marke na tržištu starterskih akumulatora prije i sada - i upućuje na duboko povjerenje kupaca i poslovnih partnera.

Na temelju više od 125 godina iskustva, kao i mnogih dosadašnjih uspjeha, VARTA uživa veliko povjerenje, i kod dobavljača i kod krajnjih kupaca. Važno je također naglasiti kako je VARTA jedan od vodećih dobavljača za proizvođače autmobila. Sada se Vartini akumulatori mogu još bolje razlikovati i istaknuti, a PowerFrame logotip na njima jamči kupcima kupovinu najbolje kvalitete.

 

 

17. siječnja diljem Europe predstavljen je novi vizualni identitet, najvećom kampanjom ikad u povijesti tvrtke. Na taj način, Varta je dosegnula do više od pet milijuna korisnika u isto vrijeme.

Tvrtka CIAK, kao generalni distributer marke Varta za Hrvatsku i Bosnu i Hercegovinu, također je svojim klijentima predstavila novi logotip, novi slogan i novi izgled Varte. CIAK prati puls tržišta te osim vrhunske tehnologije i besprijekorne snage, nudi i izvanrednu podršku svojim klijentima.

Sve počinje s Vartom.